Vliegen naar Napels - Reisverslag uit Napels, Italië van Daniël Raoul Joël Dekkers - WaarBenJij.nu Vliegen naar Napels - Reisverslag uit Napels, Italië van Daniël Raoul Joël Dekkers - WaarBenJij.nu

Vliegen naar Napels

Door: Daniël Raoul Joël

Blijf op de hoogte en volg Daniël Raoul Joël

06 Augustus 2023 | Italië, Napels

Nadat de wekker veel te vroeg af ging (5.15) begon de reis.

Eenmaal aangekomen op Schiphol hadden we in vertrek hal 3 al snel de rij naar easyjet gevonden en daarna gate M. Helaas om meteen te lezen dat de vlucht meer dan een uur vertraging had. Maar dat laat onze pret nier belemmeren, heen en weer rennen over de loopband is best leuk voor 5 minuten.

Om 11u mochten we eindelijk het vliegtuig in.

Boven Milaan was er een beetje turbulentie, een beetje bange blik was er wel af te lezen bij Joël maar hij bleef dapper.

Het dalen deed behoorlijk pijn aan Daniël zijn oren (klaren lukte niet, tips voor de terugreis zijn welkom).

Eenmaal aangekomen in Napels was het even bedenken hoe en wat, lopen, taxi, bus.. Het werd de bus en daarna nog een kwartiertje lopen door vage steegjes, stijle trapjes, bijzondere geuren. De B[e-38]B was redelijk snel gevonden uiteindelijk. Nou ja B[e-38]B, laat de 2e B maar weg, aan ontbijt doen ze kennelijk niet meer, de kamer en faciliteiten vallen ook een beetje tegen maar we zijn wel iets gewent dus zolang het beddengoed en de handdoeken schoon zijn overleven we het wel.

Nu gaan we Pizza scoren want daar zijn we immers voor gekomen. Meteen geleerd, 4 pizza zijn 2,5 voor ontbijt morgen

• 06 Augustus 2023 - 16:52

Esther :

Heel veel plezier daar en ik ben jaloers op de pizza’s! Lekkerste ooit daar gegeten!

Josephine :

jullie nu in napels, heerlyke stad.

kyk wel uit met t verkeer, dat is ruwer dan we hier gewend zyn:)

jullie gaan daar vást genieten van zee en strand, de rommelige manier van leven en de heeeerlyke pizza[e-38]ysjes!

liefs, j[e-38]n

• 06 Augustus 2023 - 18:35

Melissa :

Geweldig wies [e-1f64f][e-1f3fd][e-1f64f][e-1f3fd],

heel veel plezier en vooral lekker genieten van het heerlijke eten daar [e-1f970][e-1f970]..

lollies eten met landen en opstijgen hielpen bij mijn kids goed [e-1f4aa]

enjoy [e-1f970][e-1f970][e-1f970]

• 06 Augustus 2023 - 21:07

Steer :

Whoop whoop! Vakantie modus aan! Je bent vertrokken, veilig aangekomen en al lekker pizza op! Heerlijk mijn lieve Wiesje! Ik geniet met je mee!

• 07 Augustus 2023 - 20:55

Max: