Pisa - Reisverslag uit Pisa, Italië van Daniël Raoul Joël Dekkers - WaarBenJij.nu Pisa - Reisverslag uit Pisa, Italië van Daniël Raoul Joël Dekkers - WaarBenJij.nu

Pisa

Door: Daniël Raoul Joël

Blijf op de hoogte en volg Daniël Raoul Joël

17 Augustus 2023 | Italië, Pisa

Met de IC zijn we na 3 uurtjes treinen vanuit Rome in Pisa aangekomen. Helaas deed de stroom het niet dus is het even wennen zo zonder electronica.

De volgende locatie is een hostel vlakbij het station. Met ontbijt, bijzonder ontbijt, alleen koekjes. de badkamer is aan het einde van de gang (even wennen voor Joël, niet je kleren in de badkamer laten liggen en een onderbroek aan doen voor je terug komt, wat neerkomt op gewoon naakt door gangen rennen). Op zoek naar avond eten zijn de noodles uit de minimarkt te verleidelijk voor Daniël, dus die worden het. Joël wilt de pittige, dat heeft ie geweten en hij rent weer het hele gebouw door..

De rivier door Pisa is rustig en mooi, aan de ene kant is het net of je midden in de natuur zit ipv in de stad. Het visstekje is dan wederom snel gevonden maar meer als ieniminie visje worden er niet gevangen.

Natuurlijk gaan we ook de toren bekijken. Helaas is er pas in de avond een klimtour beschikbaar. Raoul wilt heel graag maar Joël is jong, je moet 8 zijn. Dus het zal Raoul ooit nog eens terug moeten..

De volgende gaan we naar marina de pisa. Heerlijk strandje, Daniël gaat vissen en krabben zoeken. Raoul zwemt nu en dan met Joël en helpt dan Daniël weer. Het water is echt heerlijk. Tijd om terug te gaan, deze keer hadden we bus kaartjes gekocht, ons geluk want er werd gecontroleerd en de prijs is kennelijk 41 euro boete extra per persoon.

Daarna tijd om naar het station te gaan voor de trein naar parma met een stopover in po...ly

• 17 Augustus 2023 - 22:02

Steer :

Die ontbijtjes daar in Italië?!

Gelukkig ook genoeg andere lekkere dingen! Pisa, lang geleden geweest, blijft toch bijzonder! Je zoekt in de drukte ook lekker de rust op. Dat doe je goed!

• 17 Augustus 2023 - 23:06

Lieve, Sofie, Wietse En Femke :

wat hebben jullie al veel gezien! En super leuk die reisverslagen, we zijn aan het mee genieten.

Veel plezier nog en geniet van alle ijsjes en pizza’s die nog gaan komen[e-1f601]