Dagje Mappatella beach Napels - Reisverslag uit Napels, Italië van Daniël Raoul Joël Dekkers - WaarBenJij.nu Dagje Mappatella beach Napels - Reisverslag uit Napels, Italië van Daniël Raoul Joël Dekkers - WaarBenJij.nu

Dagje Mappatella beach Napels

Door: Daniël Raoul Joël

Blijf op de hoogte en volg Daniël Raoul Joël

07 Augustus 2023 | Italië, Napels

Hmm, de meneer van de B[e-38]B probeert er toch een breakfast bij te toveren, koekjes met Nutella [e-1f914]

Joël en Raoul houden op het balkon een waterpistolen gevecht tot Daniël wakker is. Heus niet perongeluk op de voorbijgangers

Nadat we gedoucht waren op pad naar het strand, maar eerst een vers geperst sapje zodat we nog iets gezonds binnen krijgen.

Onderweg gezocht naar een supermarkt, deze missie is niet geslaagd, verder als verschillende mini markten zijn we niet geraakt. En de vraag is iedere keer klopt de prijs. Zo krijgen we de ene keer 4 ijsjes voor 4 euro en probeerde de volgende ons 12 euro voor een halve watermeloen te rekenen. Dan is het schepijs 3,5 voor een bol en bij een andere krijgen we 2 bollen en een koekje voor 2,50.

Eenmaal aangekomen op het strandje is het puur genieten, wat heerlijk is dit. Na 2 uurtjes gaan we kijken of Daniël kan vissen, het aas is nog even een uitdaging en we hebben wat afgelopen voor noppes. Een vissers adviseert hem met (stok)brood te vissen, laten al die kraampjes dat nou net niet verkopen. Dan maar de kaas proberen. En ja daar bijten ze wel op. Daarna het zwemmen en vissen combineren, 3 kids happy.

De terugweg was wat zwaarder, beetje berg op voor 45 min is een uitdaging voor ze na een dag ravotten (14,8 km was misschien ook wat enthousiast met naar boven op het einde). Maar met wat stops einde gehaald.

• 07 Augustus 2023 - 22:08

Max:

Klinkt als een heerlijk dag

• 07 Augustus 2023 - 23:09

Jeroen, Noortje, Oscar En Louise:

Aaah lieverds! Wat een heerlijke reis zijn jullie aan het maken. Xxxjes van ons

• 08 Augustus 2023 - 08:08

Steer:

Hoppa, klinkt als een heerlijke dag! Ontspanning en inspanning goed afgewisseld. Heerlijk om mee te lezen!

• 08 Augustus 2023 - 11:58

Jel:

Stoere actie 10 km de berg op! En interessant dat vergelijkend waren onderzoek. Klinkt alsof er ruimte is voor onderhandeling [e-1f618]. Geniet ervan. Knuffels

• 09 Augustus 2023 - 10:53

Sophie :

Klinkt als een dagje met alles erop en aan. Enjoy!